joi, 4 iunie 2009

Vreau sa votez....pe 7 iunie voi fi la sectia mea de votare cu cartea de identitate-eul meu-in mana, pregatita pentru a-mi alege viitorul,pentru ca pentru mine conteza ziua de maine,conteaza cine e acolo,in parlamentul european ,sa ma reprezinte,cine e cel care va vota legi pentru mine,pentru noi...vreau sa fiu unul din cei care ia atitudine azi si construieste un maine...stiu ca suntem ridicoli si ca azi trebuie sa se faca ceva in sensul asta....Europa e cultura,la noi e mai multa untura-pentru ca ne inuntam creierul de grasime,repectiv de lucruri daunatoare sanatatii))...ha,ha!da,razi ....pentru ca e de ras...noi suntem atenti doar la atacuri si multa barfa despre vecin,adversar,si uitam ca avem nevoie de valori,avem de respectat o istoria si de construit un " sapte ani de acasa" pentru urmasi,un sentiment de lauda si pretuire....''Familia, traditia, deschiderea fata de cel aproape, motive care au dat nastere inclusiv unor valori culturale nepretuite in lume, sunt ale noastre si trebuie sa ne mandrim cu ele''.....dar se face cu totul altceva....auzim adesea,cand vine vorba despre reprezentanti si alegeri ,o celebra melodie...se aude o placa -patifonica- care nu mai rezista,scartaie.... scuza m-am saturat,oricum ce vreau eu nu iasa,ce castig eu?, nu ma duc sa dau VOTAT ,ce sa votez?tot hotii astea....nu sunt eu,sunt altii ce isi umplu buzunarele....daca vrei sa te vezi,ia atitudine si da nota imaginei din oglinda...mergi la sigur ,mergi doar pe persoana ta,,,respectiv mergi sa faci ce consider ca treuie sa fie acum ,ce are sanse sa aduca binele tau....

Niciun comentariu: