joi, 4 iunie 2009

...stop campanie=rezultate

ultimele 24 de ore de campanie electorala....ultima alergare pentru startul europarlamentarului preferat...am inceput pe 7 mai si vom culege roadele pe 8 iunie,pentru ca atunci vom afla rezultatul nostru...
am aflat cat mai multe despre liste,de persoanele ei-candidatii partidelor si respectiv de independenti...au fost oferite toate informatiile despre europarlament,despre ceea ce se face si nu se face...
am primit promisiuni,am ascultat discursuri...am fost la intalnirile si sarbatorile oamenilor mari,oamenilor care ne vor reprezenta sau care ne reprezinta...avem un preferat,un simpatizant,un rau mai mic,un om pe care il dorim la Bruxelles,un candidat,respectiv o lista pt care ne vom duce la vot,pentru ca fiecare dintre noi trebuie sa isi exercite dreptul....trebuie sa votam noi,nu altii....un vot nu inseamna doar o simpla stampila VOTAT ...un vot inseamna incredere,speranta si un viitor mai bun...inseamna un castig ....Acum ,Romania , e la greu....NOI TREBUIE SA O DUCEM LA BINE!noi trebuie sa votam!nu fi indiferent,nu sta acasa,fa-ti timp pentru tine,pentru copii tai....fa-ti timp pentru ati asigura viitorul,marea ta familie!fa-ti timp pentru bine!

Niciun comentariu: