vineri, 19 iunie 2009

Un an de conducere portocalie

A trecut un an de când Primăria municipiului Drobeta Turnu Severin a fost câştigată prin votul severinenilor de echipa democrat-liberală. Şi nu degeaba! Constantin Gherghe, Nicolae Paponiu, Mircea Grosu şi echipa majoritară de consilieri locali au reuşit ca în scurt timp să schimbe faţa oraşului. Nu a fost o zi de sărbătoare astăzi la Primărie, ci una în care edilii-şefi au pus pe hârtie viitoarele proiecte pentru Severin care, după cele spuse de ei, nu sunt puţine.


Cu exact un an în urmă, se­ve­ri­nenii au renunţat la culoarea roşie a PSD, reprezentat timp de un de­ce­niu de fostul primar septuagenar, Cons­tantin Dinu, şi au ales ca în frun­tea urbei să fie instalată echipa PD-L, reprezentată de Constantin Gher­ghe, Nicolae Paponiu şi Mircea Grosu. Severinul a crescut într-un an, sub administrarea echipei demo­crat liberale, cât putea să crească în cei 18, cât timp a fost condus de Con­stantin Dinu. Actualii edili îşi pro­pun ca în perioada următoare să modernizeze toate intrările în mu­ni­ci­piu, să asfalteze străzile şi să ofere se­verinenilor oraşul pe care îl me­rită. Valea de agrement Aluniş, Par­cul Tineretului, sensul giratoriu de la in­trarea în oraş, amenajarea plajei de la Schela, aducerea primului pa­ti­noar în Turnu-Severin iarna trecută, sunt doar câteva dintre proiectele pe care Primăria a reuşit să le aducă se­ve­rinenilor. Echipa din fruntea pri­mă­riei spune că nu ar fi reuşit să fa­că atât cât şi-ar fi propus dacă nu ar fi avut mereu de parte lor, o echipă pu­ternică şi unită care să le stea aproape la bine şi la greu. Se poate spu­ne că schimbarea de acum un an se vede cu ochiul liber, atât în Pri­mă­rie, unde se simte un suflu proas­păt, cât şi în municipiu, unde se­ve­ri­ne­nii văd cum urbea se transformă de la o zi la alta.

Gânduri de viitor


Cred că am reuşit să înfru­mu­se­ţăm câteva locuri din oraş, care până mai ieri erau focare de infecţie, am re­uşi să le transformăm în oaze de ver­deaţă şi linişte. Vom continua răz­­bo­iul cu locurile urâte din Se­ve­rin, pen­tru a le transforma în locuri cu as­pect frumos şi nu ne vom opri pâ­nă când nu vom transforma tot o­ra­şul în unul mai frumos”, a declarat pri­marul la împlinirea unui an de când conduce municipiul. „Unele din proiectele pe care ni le-am pr­o­pus sunt deja şi finalizate, una din pro­misiunile realizate a fost sensul gir­atoriu, o altă promisiune a noas­tră, totodată o durere, nu numai a noas­tră, ci şi a cetăţenilor este mo­de­rnizarea intrării în oraş de pe Ca­lea Craiovei, unde am început de­mo­larea barăcilor, pregătim o ame­na­jare şi pentru intrarea dinspre Târ­gu-Jiu, urmează Ca­lea Timişoa­rei, avem anveloparea bloc­urilor, ca­re deja a demarat, con­ti­nuarea mo­der­nizării reţelei de apă po­tabilă”, spu­ne şi viceprimarul Ni­co­lae Pa­po­niu. „Ca şi echipă suntem mul­ţu­miţi, pentru că am făcut ceea ce am promis sau cel puţin o mare par­te, mai sunt multe de făcut, dar noi, echipa de la primărie, cu aju­to­rul consilierilor locali, cu ajutorul par­lamentarilor, cu ajutorul mi­nis­tru­lui pe care îl avem în Guvernul Boc, sperăm să continuăm tot ceea ce ne-am promis şi să nu dez­a­mă­gim severinenii”, a declarat şi vi­ce­pri­marul Mircea Grosu.



Voica Briceag
Romeo Crîşmaru

Niciun comentariu: