joi, 14 mai 2009

Actiunea PANDA :P


Ce credeti ca reprezinta imaginea de mai sus?
....(introducere,respectiv impulsul ,dorinta de a sugera prin imagine un sentiment -bucuria si multumirea....azi de dimineatza am avut o surpriza minunata...nu credeam k voi ajunge pe locul 1la CONCURSUL ONLINE,nu credeam k voi avea peste 100 de voturi...a fost o surpriza datorata prietenilor care m-au sustinut si votat...multumesc mult,Adi,Ionel,dj A,colegilor PD-L Mehedinti,colegilor PD-L din tara,Florin(Unicul),Teo,Danei,Alexandrei,Stefan,Alina,Ana (imi cer scuze k nu pot srie toate numele)....multumesc tuturor prietenilor mei si prietenilor vostrii...sunteti cei mai tari...)....
Imaginea de mai sus am gasit-o p google...la comanda imagine castigatoare:))...nu stiam daca sa o postez sau nu ...raspunsul l-am primit pe mess( reprosuri,acuze :P)....o postez....nu puteam sa o postez fara sa scriu ceva ...privesc imaginea si scriu:
Suntem campioni (mandria PANDA)si totodata pierzanti( sutul)pentru ca in viata primim mai tot timpul bravo si nu...imbratizare,bucurie,felicitari si neuitatele acuze,reprosuri si mult prea cunoscutul cuvant trisor....exista ideeaca,in general, nimic bun si fastuos nu se poate face prin munca cinstita...ba da,se poate atunci cand iti doresti ceva,cineva de sus,iti da puterea,numai k trebuie sa stii cum sa o folosesti...viseaza,doreste si munceste...tot ce trebuie sa faci e sa mergi mai departe ... trebuie sa ne bucuram si sa continuam munca...atunci cand ajungi in frunte,trebuie sa fii pregatit pentru orice,si mai ales trebuie sa continui sa te mentii ...e mult mai greu greu sa fii sef,decat subaltern...stiu ca am o fire f blanda,dar stiu ca am determinare ,ambitie,respect,prieteni si mult sprijin...stiu ca sunt si pot fi apreciata...acum las modestia,pentru ca asa si trebuie sa faci...lauda e buna cand isi are rostul...PRIETENII SUNT CEI MAI IMPORTANTI!EI TE FAC SA CASTIGI SA SA FII SEF!
Adoooor imaaaaginea asta ....e sugestiva si mult prea cool....Tu,ce crezi?:P

Niciun comentariu: