duminică, 13 septembrie 2009

Prima zi de scoala- Bun venit !!!

Acum 4 anisori incepeam si eu scoala azi,14 sau 15 septembrie,mai precis , ma refer la viata de eleva preuniversitara ...
Ce vremuri,ce naravuri,ce emotii,ce profesori si ce fericire!!!....fericirea din liceu nu se uita !!! anii de liceu,mereu vii in sufletul nostru!
Plecam de acasa impreuna cu vecinul meu drag,Bogdan (mai mic cu 1 an ) ...eram foarte premeniti si chiar emotionati...
La scoala,stateam 1 ora sa ne aliniem in randuri,pe clase ,in curtea scolii pentru a se face careul,a suna pentru prima data clopotelul,a ne asculta directorul,dirigintele , profesorii...si a ne asculta pe noi...Totul dura cam 2 ore ,apoi toti fugeam in clasele noastre,camera noastra de invatat in acel an scolar sau poate ani scolari.
Prima zi insemna multe imbratisari si pupici( ocazii de nepierdut,mai ales cand aveai pe cineva in sufletel,dar erai cam timid sa marturisesti :P) ,multa barfa despre ce ai facut in vacanta,etalarea garderopei pentru ca era/e trend-inceput nou haine noi-,glumite si apoi sarbatoare prelungita la un suc -ma rog eu asta beam atunci,acum as recomanda apa plata ,si lamaie pentru mofturosi,bautura racoritoarea cea mai sanatoasa :P.
In amintirea anilor de poveste va urez un BUN VENIT LA SCOALA din inima pentru toti invataceii ,si de ce nu si pentru mine,pentru ca ,dupa cum vedeti,m-am trezit dis -de-dimineatza si mi-am facut bine temele:am rememorat amintirile de diamant,diamant (inteligenta,profesionalismul,competenta aici ,cu acest sens )care azi,maine ...e intr-un proces de slefuire,dar nu orice slefuire,ci o slefuire de calitate ,care se doreste aprecita bine -in primul rand de mine,si in al doilea rand de toti:tine,ei ,noi,voi!!!:D.:))

Niciun comentariu: