joi, 13 mai 2010

Comunitatea

E usor sa spunem nu si sa dam vina , sa dramatizam public,sa spargem si sa fim nervosi foc , insa ce inseamna sa am o comunitatea in spate m-am intrebat ?
Se poate sa imi raspundeti multi aici , insa cel mai greu e sa primesc raspunsul dorit de mine . Nu pentru ca sunt perfectionista sau canuta om sucit , ci pur si simplu nimeni nu se sinchiseste sa imi raspunda argumentativ .

Ce spuneti de comunitate ?
Garantat 100% in raspuns NU VOI GASI SOCIALUL , SOLIDARITATEA civica.Why? ...pentru ca uit de noi , imi e mult mai simplu sa fiu sine ...
Stiu ca vei zambi sarcastic , insa mai stiu si ca la o analiza imi vei da dreptate ...


Pentru ca imi e drag de noi si pentru ca stiu ca se pot schimba multe in fiecare zi, iti zic anticipat bun venit in Comunitate .

Si acum trec la argumente :P despre criza economica de comunitate :

@ Solutia este una care reflecta ceea ce poate Romania acum si o alternativa la cresterea rapida a gradului de indatorare.
Cu cat ne desprindem de aceasta realitatea, cu atat ne va fi mai greu in urmatorii doi trei ani.
Acum este cel mai mic cost

@ Criza financiara a pus in pericol banci, companii, economii nationale. Pentru a-si salva pielea, Statele au injectat masiv bani in sistemele financiare. Dupa ce a salvat ceea ce s-a putut salva, Statele au ramas ele insele fara bani. Ca sa isi acopere cheltuielile de functionare, unele s-au imprumutat, altele au redus la maxim cheltuielile. Au redus salariile celor din sistemul public, au oprit investitiile samd.

De asemenea, aproape toate au fost nevoite sa isi creasca veniturile. Drept pentru care au marit taxarea directa sau indirecta, actionand asupra nivelului TVA si a sumelor acordate ca stimulente din partea statului.
@ Urasc si eu ca voi ca voi avea mai putin la salariu luna viitoare , insa stiu ca mai am de luat , si ca voi avea ce gestiona responsabil si rezonabil..
@ Vad din ce in ce mai multe lupte de strada ....jocuri de manipulare .... insa spuneti-mi cui serveste acest HAOSSSSSSS generalizat??????????? e ok sa fim marionete , de ce sa fim pentru X???????
Iesim in stada ... SI ???

Niciun comentariu: