marți, 1 iunie 2010

Ziua internationala a copilului pentru tinerii democrat-liberali mehedinteni






Ziua internationala a copilului pentru tinerii democrat-liberali mehedinteni a fost un prilej sa depana amintirile campaniilor portocalii .
Campania pentru alegerea presedintelui Consiliului judetean ,consilierilor locali,judeteni si primarului- 2008 a fost proiectata in aproximativ 200 de poze , la care s-au adaugat pozele din campania parlamentara ,europarlamentara si bineinteles BASE presedinte , selectand din miile de poze un numar rezonabil :400.





Frumoase amintiri , minunate chipe si bineinteles solidaritate si spirit de echipa .
Oamenii frumosi care ne-au votat au si in prezent zambetul din suflet si oricat se incearca sa se arunce cu noroi , sunt oameni isteti care , spre dezamagirea multora ,stiu sa citeasca dincolo de cuvinte , asta cred si asta mi-au demostrat azi si povestile din fotografii si realitatea din jur .

Am retrait , am povestit , am facut noi poze si am vazut noi idei si mult suflet si implicare .

La multi ani , echipa ! La multi ani ,PDL !








PS.La multi ani , domnule presedinte CJ Marius BALU - azi se implinesc 2 ani de la cea mai frumoasa campanie ! Multumim pentru prajituri ! Foarte bune!

Niciun comentariu: