luni, 1 februarie 2010

O alta promotie SNCP e pe vine'

Pe site-ul Echipei de IMAGINE OTPD-L se anunta poarta deschisa pentru a putea incepe cursurile promotia 2010 a Scolii Nationale de Comunicare POLITICA in colaborare cu OTPD-L .




Sunt absolvent al promotie 2009 , si vreau sa destanui cateva "secrete" din culisele Scolii de Comunicare Politica .

1. Cum am intrat in Scoala ?
In ianuarie, eu si colega mea de partid din judet , Diana , am aplicat pentru a participa la acest proiect,S.N.C.P. .
Timpul tot trecea si noi nu primieam niciun rezultat .
Intr-o dupa-amiaza ,cand veneam de la faculta, cu multe cursuri in bratze , am primit un telefon ,persoana de la capatul firului anuntandu-ma ca sunt admisa si ca trebuie sa imi confirm locul ... Eu am fost aleasa !
Ce credeti ca am facut ??? :)) si acum ma amuz de "impactul" vestei :D...AM INCHIS TELEFONUL (cauza era una tehnica : mi-au picat cursurile si imediat si telefonul din mana care s-a si descompus ) ... numarul de pe care fusesem sunata nu mai era ...deci,mi-am zis :gata cu Scoala ...
Din fericire nu a fost asa , persoana revenind si putand sa imi cer scuze de "impact " si sa imi confirm locul si azi sa va pot povesti ....

2.Cum a fost prima mea intalnire de COMUNICARE POLITICA ?Modul 1 - Doctrine Politice

Aveam 22 de ani , stiam 2 colegi din lista cursantilor,si mai participasem la seminarii organizate de OTPDL . Aveam o impresie vaga de ce trebuia sa fac si o MOTIVATIE CLARA-sunt vicepresedinte OTPD-L si urma sa fiu aleasa leader la mine in judet al OS. ....
Lansarea proiectului s-a facut in BUcuresti , la Palatul Parlamentului, in cadrul unei sedinte a Biroului Permanent National al Organizatiei de Tineret a PDL, cu participarea presedintelui organizatiei, d-na ministru Monica Iacob-Ridzi.
Eram 24 de cursanti , din fiecare coltisor de judet , asa ca aveam de ce sa ne lasam cu multa taina despre politica interna locala .
In cele 2 zile la dispozitie am impletit utilul : cunoasterea sponsorului : Fundatia Hanns Seidel , comunicare si implicarea directa in dialogul cu ; Cristian Parvulescu, politolog, presedinte Pro Democratia; Minodora Salcudean si Razvan Enache, lectori Facultatea de Jurnalism din cadrul Univ Lucian Blaga din Sibiu, cu placutul: socializare pe teme intre noi , cursantii 2009 .




Am descoperit,tot aici, la prima intalnire:

- ca am posibilitatea sa observ, dialogez , aplic, imbunatatesc , critic , initiez , pomovez politicianul ;
- ca politica nu e o joaca , ci o putere si o arta greu de tinut in frau ;
- ca totul se petrece intr-un cadru firesc ;
- leaderi nostri sunt ca noi si ca depind de noi si noi depindem de ei ... impreuna castigam ,impreuna pierdem ;
- ca e important sa iti faci o campanie ca la carte , si ca cetateanu' e politicianul tau aliat ,dar si cel mai aprig critic ;
- ca cei mai multi tineri nu au o baza si se "scalda " in greseli ;
- ca indiferenta nu ne duce la rezultate , ci la dezastre si la o lume mediocra ;
- ca nu conteaza inaltimea, varsta sau frumusetea, ci dorinta, implicarea, perseverenta si calitatea

-... etc

Toate aceste liniutze pot fi continuate pentru ca

Modul 2 - Organizarea partidelor - Brasov 2009
Modul 3 - Leadership - Eforie 2009
Modul 4 - Teamworking - Eforie 2009
Modul 5 - Campania electorala - Focsani 2009

personalitati politice ale PDL invitate:
Roberta Anastase, presedintele Camerei Deputatilor
Valeriu Stoica, vicepresedinte PDL
Cristian Preda, europarlamentar PDL
Dragos David, europarlamentar PDL
Sebastian Lazaroiu, consilier prezidential
Catalin Avramescu, consilier prezidential,
Mircea Toader, vicepresedinte PDL, lider de grup PDL Camera Deputatilor,
Adrian Gurzau, deputat
Alin Trasculescu, deputat
Razvan Mustea, deputat
Maria Parcalabescu, secretar de stat

si "Cursurile "– am acoperit in mare parte necesarul formarii si perfectionarii tinerilor lideri. Discutiile si mai ales workshopurile pe domenii precum doctrine politice, organizarea partidului, leadership, teamworking, relatia cu mass media, campania electorala, au fost deosebit de eficiente, aspect constatat atat de noi, implicarea noastra , cat si din evaluarea cursurilor

au avut grija sa ma faca atenta , mult mai hotarata si cu adevarat sa ma faca sa ma recunosc si identific cu echipa , OT PD-L , PD-L , fara inhibiti . Visul meu centratandu-se acum pe scop ,motivare si putere de otel in a-l realiza . :D!




3. Cine sunt cursanti promotiei 2009 ?

Cetateni ca si tine ,



tineri implicati in societate






Functii in administratia publica numite sau alese
- 1 viceprimar municipiu resedinta de judet, Suceava
- 1 vicepresedinte Consiliu judetean, Prahova
- 1 consilier Primul Ministru al Romaniei Emil Boc
- 8 directori in administratia publica
- 10 detin functii alese in administratia locala
- 3 consilier parlamentari

Functii in partid
- 6 purtatori de cuvant ai PDL la nivel local
- 12 presedinti de organizatie de tineret
- 7 vicepresedinti Biroul Permanent National al OT PDL
- 4 membrii ai Echipei de imagine a OT PDL


ce isi doresc sa FACA PARTE DIN PREZENT SI VIITOR



Perspective

- 2 cursanti intentioneaza sa candideze pentru functia de primar in municipiile Hunedoara si Navodari
- 3 se pregatesc pentru a candida intr-un colegiu uninominal pentru o functie de deputat
- 11 intentioneaza sa candideze in alegerile locale
- 6 se pregatesc pentru functii in domeniul comunicarii, si consilieri parlamentari.
Majoritatea intentioneaza organizarea unor traininguri in organizatiile locale si demararea unor proiecte de comunicare.

In 2010 cursantii vor fi implicati in implementarea si coordonara la nivel local a proiectului national ,,Cafeneaua politica” .




Scopul SNCP este sa formeze : lideri care se perfectioneaza in domeniul politic si al administratiei si consilieri de imagine care vor trebui sa fie atat buni comunicatori cat si formatori pentru alti tineri,

S.N.CP. NU ESTE O SCOALA OBISNUITA , ci o Scoala DE COMUNICARE ce presupude cunoastere,dezvoltare si dorinta de mai mult intr-o anumita directie,politica, de jurnalist,de formator , intr-o maniera unde CALITATEA CONTEAZA, NU CANTITATEA SI NOTELE MARI din catalog .


Mai muilte detalii aici

Un comentariu:

alin baciu spunea...

Felicitari Raluca, ai fost unul din cursantii de baza ai acestei scoli.