miercuri, 13 aprilie 2011

By Realitatea TV : Filmul de la Lesinati,marea lansare, secundă cu secundă

http://youtu.be/kI5gX5-0VzU

Video, by Realitatea TV : Filmul de la Lesinati,marea lansare, secundă cu secundă




1 Secunda 00.01. Reporterul Realitatea TV Laura Calciu face semn cu mâna, chemând precipitat pe cineva din mulţime în faţă. Ziarista susţine că făcea semn oamenilor să vină spre cameră, să-şi strige păsul. Cornelia Tudorache - femeia care avea să leşine în direct - ne-a declarat că reporterul o chema să vină în faţă cu pancarta. După cum se poate observa, Cornelia Tudorache nu avea pancartă.



2 Secunda 00.04. Cornelia Tudorache aplaudă vioaie în plan secund. Spre ea se îndreaptă o femeie cu batic maro, aflată în stânga reporterului.




3 Secunda 00.10. Femeia cu batic maro se întoarce în prim-plan şi pare că îi spune ceva ziaristei Laura Calciu. O altă femeie, cu ochelari fumurii, Mioara Militaru, i se adresează Corneliei Tudorache. Din gura Mioarei Militaru se poate auzi ceva de genul „Taci, bă!" sau „Cazi, bă!".



4 Secunda 00.12. Cornelia Tudorache se prăbuşeşte în faţa camerei de luat vederi, în direct la Realitatea TV.





5 Secunda 00.20. Primarul Urlaţiului, Marian Măchiţescu (PNL), şi şeful spitalului din localitate, Ion Preda, au un comportament ciudat: deşi o femeie abia leşinase şi avea nevoie de ajutor, cei doi bărbaţi se îndepărtează discret din zonă.





6 Secunda 00.24. Cu victima zăcând pe asfalt, lumea are preocupări diverse: reporterul să se uite la cameraman, femeia cu batic maro să strige în microfon că mor oamenii, primarul să privească pasiv scena.



7 Secunda 00.37. Apare în cadru Daniel Matei, agent al Poliţiei Locale Urlaţi. Deşi trecuseră doar 25 de secunde de când Cornelia Tudorache se prăbuşise, agentul anunţă că a sunat deja la 112 şi că ambulanţa e pe drum. Însă, potrivit Dispeceratului 112, apelul a durat în total 50 de secunde. Şi n-a fost făcut de Daniel Matei, ci de colegul său Gheorghe Matache, aflat în partea opusă a grupului de protestatari. De ce a spus atunci poliţistul din imagini că a sunat el la 112, câtă vreme apelul, în cel mai bun caz, era în derulare şi era efectuat de altcineva? Daniel Matei nu a putut fi contactat pentru a ne oferi o explicaţie. „Probabil că Daniel Matei m-a văzut că vorbesc la telefon şi s-a gândit că am sunat la 112", ne-a spus agentul Gheorghe Matache.


„Puls normal, tensiune normală"


Poliţistul care a sunat la 112, Gheorghe Matache, povesteşte: „Cu cinci minute înainte să leşine, femeia (Cornelia Tudorache - n.r.) a venit la mine, mi-a zis că se simte rău şi să sun la 112. Am crezut că e vrăjeală şi i-am spus să sune ea dacă are vreo problemă, pentru că eu o vedeam pe picioarele ei. Apoi a leşinat şi am sunat imediat la 112. Nu mi s-a părut nimic suspect, femeia are de mult timp probleme de sănătate. Am văzut-o cum s-a albit la faţă şi a căzut".



La faţa locului au sosit două ambulanţe. Prima, cea a Serviciului de Ambulanţă Urlaţi, care se întorcea de la Ploieşti de la un alt caz, a ajuns prima şi a preluat-o pe Cornelia Tudorache. A doua, chemată de la Mizil, a bătut drumul degeaba. „În momentul în care a ajuns ambulanţa, Cornelia Tudorache era conştientă, avea puls normal, tensiune normală. Serviciul de Ambulanţă din Urlaţi nu are medici, cel care a intervenit fiind un asistent medical. Cum femeia acuza dureri cardiace, a fost transportată la Spitalul Judeţean Prahova din Ploieşti pentru evaluare", ne-a declarat Daniel Nicolae, directorul Serviciului Judeţean de Ambulanţă Prahova.



Femeia, cunoscută cu probleme cardiovasculare, a fost oprită la Spitalul Judeţean Prahova pentru investigaţii şi internată vreme de cinci zile. În faţa reporterilor „Adevărul", Cornelia Tudorache nu părea a-şi mai aminti de discuţia cu poliţistul, anterioară leşinului, şi neagă că ar fi fost conştientă în momentul sosirii ambulanţei. „Am căzut şi n-am mai ştiut de mine.



M-am trezit abia la spital, nici nu ştiam unde sunt. De şase ani sufăr cu inima, dar n-am mai leşinat niciodată până acum". Femeia spune că a vorbit cu reporterul Laura Calciu înainte de momentul leşinului. „Am vorbit cu ea, da. I-am spus că s-a desfiinţat spitalul şi că e rău". Directorul postului Realitatea TV, Sorin Enache, ne-a declarat că s-a uitat la imagini şi nu şi-a dat seama dacă leşinul e sau nu regizat: „Mie nu mi se pare nimic suspect".



"Cornelia Tudorache era conştientă, avea puls normal, tensiune normală.''

Daniel Nicolae

director Ambulanţa Prahova

Si inca ceva, leşinul de la Urlaţi a blocat ambulanţa 80 de minute.


Cert e ca a fost lansat inca un produs Realitatea TV: Leşinul regizat.



Niciun comentariu: