miercuri, 27 aprilie 2011

Antena 3 se email-uieste cu Emil Boc

  Emil Boc, presedintele PDL-ului si premierul Romaniei si-a publicat azi adresa de email: emilboc09@yahoo.com . Maxima ii apartine totusi Antenei 3 care si-a propus sa se puna pe " treaba" si scrie pe breaknews, banda aia rosie cu albastru,  MARE si TARE : SCRIE-I  LUI EMIL BOC  .Bineinteles  astfel ANTENA 3 imi cere, pardon , imi ORDONA SA SCRIU si eu, dar nu oricum, asa simplu  ca cetatean care are ce sa scrie, ci CU FILTRU, ce scriu eu pe email sa-le spun, sa fiu nu wikileaks, ci turnator . Bun rau mesajul ! M-au convins inca o data ca da, Emil Boc va primii email, deja, acum ceva timp s-a si spus ca s-au trimis si primit peste 500 , unde erau propuneri, nemultumiri si  aprecieri si chiar nu aprecieri.
   II VOI SCRIE  si eu LUI Emil BOC ,cum o si fac,  in care vor exista si propuneri, si implicarea mea de membu PDL, OTPDL , de beneficiar al proiectelor OTPDL Romania ( Scoala de Comunicare, Scoala de traineri) , de cetatean  al Romaniei, dar si de responsabil si de om de dreapta . Va fi totodata un mesaj si de sustinere , in continuare il vad presedinte PDL si om cinstit, cu treaba si de treaba.
   Dar NU II VOI SCRIE ANTENEI 3 , nu voi fi acel mic spectator, nu voi face parte din grupul care si-l doresc drept "scut"al palavragelei, al "lesinatilor in direct", al " spontanilor ", al securistului si altor catorva atribute "bune" bune. Nu imi iese, nu sunt o gogorita, nu imi plac gogosile umflate.
    Prefer sa vad si realizarile si intarzierile, amanarile , parteneriate, acordurile, masurile asumate de Emil Boc si Traian Basescu si prefer sa contribui cum pot eu, cu implicare in activitate, cu capacitatea mea .
     Si da  ANTENA 3 EMAIL-UIESTE-L PE EMIL BOC CA IL VAD RASPUNZADU-TI DIN STATUTUL SAU DE  PREMIER SI PRESEDINTE PDL .

Niciun comentariu: