duminică, 19 septembrie 2010

Un om al acestor vremuri,Rafael Dunarintiu!

Rafael Dunărinţu, can­di­da­tul Partidului Democrat Li­be­ral pentru funcţia de primar al oraşului Baia de Aramă s-a în­tâl­nit, la sfârşitul săptămânii tre­cute, cu alegătorii din loca­li­ta­tea Negoieşti. Re­pre­zen­tan­tul PD-L a discutat cu oamenii des­pre problemele principale cu care se confruntă satul şi des­pre proiectele pe care are de gând să le iniţieze dacă va fi ales edil-şef al oraşului Baia de Ara­mă sub jurisdicţia căruia se află şi satul Negoieşti. Du­nă­rin­ţu speră că alegătorii din aceas­tă localitate îi vor da girul, astfel încât proiectele pe care le are în derulare să poată fi duse la bun sfârşit. „Cunosc care sunt problemele local­ni­ci­lor din satul Negoieşti, pentru că nu doar o dată am discutat cu ei. Pe foarte mulţi i-am aju­tat şi până acum de fiecare da­tă când au apelat la mine. Lipsa apei curente şi a canalizării, dar şi iluminatul public sunt cele mai importante proiecte pe ca­re vreau să le pun în aplicare dacă voi câştiga primăria din Ba­ia de Aramă pe data de 26 septembrie. Un rol important în demersurile mele le are şi dom­nul senator Mihai Stăni­şoa­ră, cu sprijinul căruia am rea­lizat deja o serie de investiţii la nivelul părţii de nord a ju­de­ţu­lui Mehedinţi”, a declarat Ra­fael Dunărinţu.

„Dunărinţu şi-a câştigat încrederea oamenilor prin seriozitate”


Vizita lui Rafael Dunărinţu în satul Negoieşti a fost pri­mi­tă cu deschidere de alegători. Ce­tăţenii satului îl cunosc pe can­­di­datul PD-L pentru func­ţia de primar al oraşului Baia de Ara­mă şi ca persoană dar şi ca re­prezentant al ad­mi­nis­tra­ţi­ei pu­blice locale. Dunărinţu s-a re­marcat prin proiectele sa­le legate de dezvoltarea zonei şi a câştigat încrederea o­a­me­ni­lor prin seriozitatea de care a dat dovadă. „Noi îl cunoaştem pe Rafael Dunărinţu prin reali­ză­ri­le pe care le-a obţinut de-a lun­gul timpului. Ştim că este bă­iat de cuvânt şi o persoană că­reia nu îi este ruşine să co­la­bo­reze cu oamenii. Avem în­cre­dere în această persoană la fel cum am avut încredere şi în pri­marul care a fost până acum şi care a provenit tot din rân­du­rile Partidului Democrat Li­be­ral. Ştim cât de mult s-au zbă­tut pentru ca oamenii din par­tea de nord a judeţului să se poa­tă bucura de investiţiile pe care le-au realizat în această zonă. Suntem siguri că toate per­soanele din satul Negoieşti îl vor alege ca primar pe data de 26 septembrie”, a declarat să­tenii din Negoieşti.

Niciun comentariu: