sâmbătă, 20 martie 2010

Intentie si directie







Motivare

Percep ca suntem intr-o permanenta miscare intentionata si / sau directionata . Pe zi ce trece accentuam , si vreau sa cred ca se poate da intentia dorita si directia propusa . Totodata continui sa cred ca atunci cand Confucius ne-a dat trio : ce aud-uit, ce scriu-imi amintesc , ce aplic-invat,S-A TRANSPUS IN FIESTA SOCIALA .
Tema mi-a venit si ca o reactie , ca o idee la o inlantuire de comenturi pe un subiect dat, artiolul cu mine din presa locala de vineri .


Definirea termenului

DEX-ul defineste cei doi termeni din titlu , intentie si directie, astfel :

INTÉNȚIE, intenții, s.f. Dorință, gând de a face, de a întreprinde ceva; proiect, plan. ♢ Loc. adv. Cu intenție = intenționat

DIRÉCȚIE, direcții, s.f. I. 1. Orientare în spațiu a unei ființe, a unui obiect, a unei acțiuni, a unui fenomen, a unei mișcări; sens în care se desfășoară ceva.


Continut

Cele doua cuvinte au mare legatura cu ce vreau eu sa definesc , cu modul cum promovez persoana mea in exterior si cu perceperea increderii in sine .

Articolul facea referire la intentia mea de a fi formator intern in domeniul politic ,directia fiind de a ridica stacheta si de a mobiliza ideile in dezbateri prin organizarea de traininguri . Pentru a putea fi trainer urmez Cursurile de MANAGEMENT POLITIC .
Comenturile cititorilor postate la articol mi-au fost adresate , dar in acelasi timp au facut sa apara si un alt element ,portret, domnul presedinte PDL Strehaia Doru Popescu .
v.v., anonymous sunt cei care incep prin a da lectii de moralitate in timp ce uita sa isi asume responsabilitatea, sa dea dreptul la replica .Ceva ma trimite la invidie , si din pacate nu una constructiva, ci doar una frustranta
Doru Popescu e un om ce a realizat lucruri interesante ,apare drept influentator , si chiar daca prezentul citat anterior, v.v.,anonymous, incearca sa manipuleze , observ ca firescul atinge reactii, si dezvaluie persoana pe care cu totii o percepem .
D-nul Popescu Doru are un rol in cariera mea politica , si unul bun , si chiar pot spune ca dumnealui este cel care mi-a indreptat pasii spre politica , si mi-a fost permanent alaturi . Am crescut alaturi de familia dumnealui ; doamna Delia, sotia ,este o profesoara respectata , prin a carei mana au trecut multi oameni valorosi azi , Adrian , copilul cel mic , a terminat facultatea in Timi cu rezultate f bune , iar de Eugen,fiul cel mare, e foarte usor sa ne informam ,si sunt sigura ca multi si-ar dorii sa sa mandreasca ca il cunosc si nu au ce sa ii reproseze , prin simpla accesare a site-ul APDRP http://www.apdrp.ro/content.aspx?lang=RO&item=1674 ( CV Eugen David POPESCU ) .




Obiecivul urmarit

... Exista momente si momente in viata , dar cel mai adesea exista caracteristici, calitati si vicii ,asa imi place sa descriu .Pot da drept caracteristica prezentul, dorinta de performare prin pregatire , calitatea mea e increderea , optimismul si perseverentei , iar viciului il exemplific prin satisfactie ale altor si naivitatea mea... .



Prin aceasta tema mi-am propus sa satisfac persoana si sa transpun intentia si directia in intelesuri proprii , sa imi spun si eu parerea despre Doru Popescu .

...Scopul si proiectul meu personal este sa fiu omul ce stiu ca sunt , pot , fac si char TREBUIE sa fiu . Imi place comunicarea , si detin harul verbei , asa ca imi permit sa merg in directia implicata ... .

paranteza: Fiinta umana e complexa si unica si de aici apare aceea senzatie de da , sunt de acord,percep intentia ca si tine nu , nu sunt de acord , vad ca ai alta directie .
Orice intalnire , discutie are un rost si un inteles direct sau indirect, cert e ca tot timpul plecam cu ceva .

Sa revenim la esenta aticolui

Formarea ca formator nu e decat cadrul ce ma va ajuta sa fac ce imi place .
Reactiile antevorbitorului sau postvorbitorului sunt firesti , apar pentru ca cu totii percepem cumva , din motivul personal .


Mi-as dorii sa dialogam online pe aceasta tema : intentia si directia , tare mult mi-ar placea sa citesc si eu parerea ta .


Intrebari- plan

Intentia are directie , sau directia are intentie ?!?
Cam cum percep , si cam cum suntem perceputi ?!?
Imi cunosc intentiile si directiile ?





PS 1 Intentia mea a fost expusa- comunicarea cu tine pe tema , directia e sa ajungem la idei .

Niciun comentariu: