marți, 23 martie 2010

D'ale Severinului

Joi, 18 martie 2010, am fost invitata in emisiunea D'ale Severinului , avand timp de emisie (live) 9:20-9:50 .
D'ale Severinului e un matinal , ce il puteti viziona intre 7 si 10 dimineatza, de luni pana vineri , la Radio Televiziunea Severin .
Tema emisiunii a fost activitatea politica , evolutia tinerilor in politica .
In acelasi timp am vorbit si prezentat diplomele de la Scoala de Comunicare Politica ,seminariile , Scola de Vara , poze ; am discutat totodata si de modul 1 al Cursurile Nationale de Management Politic .
Cam atatea .


Critica :

In mare parte am prezentat tot ce imi propusesem ; mai am de lucrat pe partea de voce, tonalitate si intensitate ... Nu am dat in balba si am fost coerenta in comunicare .

PS. Am trecut testul .... Scoala de Comunicare si-a vazut rezultatul .

Un comentariu:

Andreea Stoleru spunea...

Bravoo Raluca ! Ma bucur ca poti sa aplici ceea ce ai invatat la scoala de comunicare. Mult succes in continuare!