miercuri, 12 august 2009

bancuri diverse

1. Doi pereti vorbesc: Ne vedem la colt!

2. O cucoana se arunca de la etajul 7 Dupa vreo 5 minute ii cade si parul: vjjjupp! Folosise o lotiune care intirzia caderea parului !

3. Un om bine, cu burta si tot ce trebuie sta in fata unei gradinite de copii. La un moment dat vine la el o educatoare si-l intreaba:-Nu va suparati, asteptati un copil?-NU...asa sunt eu mai gras!

4. Un tip cu o broasca pe cap intra in cabinetul medicului.Broasca: Ia uitati domnule doctor ce mi-a crescut in fund!

5.Scufita Rosie si Scufita Roz mergeau intr-o zi prin padure. La un moment le iese lupul in cale. Scufita Rosie stia ce urma asa ca luat-o intr-o parte. Din pacate Scufita Roz nu stia....si a luat-o in toate partile.
6. Stefan Cel MAre : Osteni pe cai!Ostenii: N-avem cai, Maria TA!Stefan cel Mare: Atunci pe curand!

7. - Doamnelor si domnilor, avionul nostru se va prabusi in ocean si in jur e plin de rechini. Luati de sub scaune vestele de salvare si cutiuta cu crema pentru a va unge pe corp, impotriva rechinilor.- Si nu ne mai mananca?- Ba da, dar cu scarba!

8. Ce face barza dupa ce aduce un copil? Se face mica si intra in pantoloni.

9. Cum se obtine lumina cu ajutorul apei? Spaland geamurile!

10. Un cetatean englez isi tragea calul spre o rascruce de drumuri.
Un altul cosea iarba pe langa drum.
Un tip cam strain de locuri se apropie de cel cu coasa si-l intreaba:- Hei stimate domn, poti sa-mi spui care e drumul spre Dover:
Cel cu coasa:- Ce sa fac draga domnule , iaca cosesc, iarba...
- N-ati inteles. V-am intrebat care e drumul spre Dover.- N-auziti bine ? V-am spus ca, cosesc iarba....
Strainul se intoarce nedumerit spre omul cu calul si ii striga:- Hei domnule poate stiti dumneavoastra care e drumul spre Dover?!?
Cel cu calul se uita chioras spre strain fara sa-i raspunda continuandu-si agale drumul.
- Cred ca n-ati inteles , dar omul cu coasa nu stie sa-mi raspunda, priviti, il mai intreb odata:- Hei, stiti cumva care e drumul spre Dover.
Cel cu coasa raspunde :- Nu v-am spus domnule odata, cosesc iarba ?- Vedeti domnule, nu poate sa-mi raspunda, se adresa din nou strainul celui cu calul. Poate imi spuneti dumneavoastra care e drumul spre Dover.Omul cu calul se opri. Privi spre strain, apoi privi spre omul cu coasa, apoi privi iar spre strain si spuse printre dinti:- Ba, eu am impresia ca voi doi v-ati vorbit sa-mi furati calu....

Niciun comentariu: