duminică, 24 ianuarie 2010

Amintiri din blogosfera




M-am uitat pe insemnele mele precedente si m-am indragostit iar de mine !!!:)

Uite prima mea lectie online :


luni, 16 martie 2009
Servus,prietene !
Hallo si bun venit!

Cine sunt ?

Sunt RALUCA, o noua bloggerista !
Am 23 de ani .sunt femeie, studenta la Finante Banci si Relatii Internationale si Studii Europene si leader politic al OSPDL Mehedinti !
Ador comunicare , am lipici la oameni ,stiu sa ma fac placuta si greu de inlocuit !

Ce caut aici ?
Parteneri de dialog,subiecte de expus si comentat , felicitari si amendamente , prieteni si opozanti....
"Inaintea lui Locke, marii filosofi au stabilit in mod cert ce este sufletul omului; dar pentru ca nu stiau nimic despre el, e destul de firesc ca ei sa fi avut cu totii pareri deosebite." – Voltaire ...Asta caut eu aici -pareri deosebite!


Am de ce sa fiu mandra , si nu e vorba de atitudine puerila , BATMEN,BATMEN etc. ,ci e vorba de mie si capacitatea mea de a fi om cu mine, pentru ca numai asa imi poti permite sa primesc si sa fiu la fel privita ... numai asa pot fi om si cu ceilalti oameni .... "Sunt om cu tine, esti om cu mine!" -vezi :D!

Niciun comentariu: