luni, 26 octombrie 2009

Leapsa - Chestionarul lui Marcel Proust




Realitatea tv -stiri politice m-a autoindemnat :P sa completez chestionar realizat de Marcel Proust, cel care a scris cartea "In cautarea timpului pierdut".

Intrebarile lui PROCUST - raspunsul meu


1. Principala mea trăsătură: acum responsabilitatea :P
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat : increderea,respectul si comunicarea : 3 in 1 :P
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie : comunicarea
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei : spiritul de echipa .
5. Principalul meu defect : incapatanarea si increderea oarba in oameni
6. Îndeletnicirea mea preferată : vorbirea , cititul si politica
7. Fericirea pe care mi-o visez : sa am parte de iubire si sa devina presedinte :P
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire : sa imi pierd prietenii
9. Locul unde aş vrea să trăiesc : Bucuresti :X:X
10. Culoarea mea preferată : verdele :X
11. Floarea care-mi place : laleaua
12. Pasărea mea preferată : raspund gaina :P si pasarea phoenix(1.sunt in decada 2 a zodiei gemeni si ea e simblul ;2. pentru ca poate sa renasca din propria-i cenusa).
13. Prozatorii mei preferaţi : Mircea Eliade
14. Poeţii mei preferaţi : Mihai Eminescu
15. Eroii mei preferaţi din literatură : Stefan Gheorghidiu si Fat-Frumos :))
16. Eroinele mele preferate din literatură : Anna( Karenina)
17. Compozitorii mei preferaţi :clasici si cei care fac muzica :P
18. Pictorii mei preferaţi : Van Gogh , Leonardo Da Vinci si Picasso
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală :eu
20. Ce urăsc cel mai mult :minciuna si iresponsabilitatea
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din nastere : incredere in mine
22. Cum aş vrea să mor : alaturi de cei care chiar ma iubesc .
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă : prostia :)) nu se vindeca, deci pot sa fiu toleranta...
24. Deviza mea : Hai sa reconstruim ceea ce tupeul incearca sa distruga: bunul simt!
si spiritul de echipa !

Leapsa mea vreau sa merge mai departe la toti :P

Niciun comentariu: